Google Ads a PPC reklama

Úloha PPC kampaní a nákupní cyklus See-Think-Do-Care

1. Nikdo nebude produkt hledat, dokud o něm nebude vědět (Pokud je váš produkt nový, lidé ho neznají nebo ho neumějí pojmenovat, nebudou ho ani vyhledávat): Offline reklama v televizi, rozhlase, tištěných médiích, letácích nebo na billboardu. Pokud se budeme držet PPC systémů a PPC kampaní, bude to reklama v obsahové síti.

2. Uvědomění si potřeby – uživatel se o produkt začne zajímat, do vyhledávače zadá obecné dotazy, např. „digitální fotoaparát“

3. Zjišťování informací – uživatel se snaží zorientovat za použití dotazů například „jak vybrat fotoaparát“

4. Učení se o produktu – uživatel začne vyhledávat konkrétní specifikace a vlastnosti produktu, začíná srovnávat, např. „recenze zrcadlovek Canon“, „srovnání canon nikon“

5. Nakupování – jedná se o rozhodnutí o nákupu – dotazy jsou už velmi specifické „digitální fotoaparáty Canon eos series“ nebo „Nikon D300s“.

6. Konečná koupě – uživatel se rozhoduje, kde produkt koupí, rozhodující je pro něj cena (produktu nebo dopravy), zákazníci odcházejí do zbožových srovnávačů – dotazy v této fázi obsahují slovo „prodej“, „prodejna“

7. Retence – uživatel se do vyhledávače vrací ve chvíli, kdy dokupuje něco dalšího – objektivy, brašnu – zadá přímo prodejce, u něhož nakoupil, pokud byl spokojený – zde je vhodné využít remarketing.

Představujeme marketingový framework PAVRD - Digichef

Jak funguje nákupní cyklus reálně?

1. Zákazník se dostává rovnou do poslední fáze nákupu – tzn. hledá, kde by koupil.

2. Nákupní cyklus neskončí nákupem.

3. Zákazník některé fáze uprostřed cyklu přeskočí – například našel produkt přesně odpovídající jeho představě a nemá potřebu jej s dalšími srovnávat. Nebo si informace o produktu zjistil offline.

Podle fáze nákupního cyklu volíme text a cílovou stránku.

Chcete se dozvědět více informací? Kontaktujte nás, poskytujeme konzultace zdarma!

Chci více informací teď hned!

Mohlo by Vás také zajímat

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Podívejte se na naše reference

Zpět na přehled článků