Google Ads a PPC reklama

Google Ads Audience Targeting

Jaké jsou možnosti cílení na publika v rámci Google Ads?

Jak cílit v obsahové síti Google? 

  • Klíčová slova
  • Témata webů
  • Remarketingová publika
  • Akviziční publika
Na publikum lze cílit ve vyhledávání, v Obsahové síti, ve video kampaních a v Nákupech (kampaně Performance Max,  která využívají „signály publika“)

Cílení na publika v obsahové síti Google

  1. Segmenty publika Google (Demografické údaje, zájem o koupi, zájmy, životní události).
  2. Vaše data (remarketingová publika, podobná publika).
  3. Vlastní segmenty (na základě vyhledávacích dotazů, webu, aplikace).
  4. Ostatní segmenty (kombinovaná publika, optimalizovaná cílení, rozšíření publika).

Segmenty publika Google

  1. Podrobné demografické cílení zahrnující informace o věku, pohlaví, rodičovském stavu.
  2. Cílení dle zájmů (například na cestování, krása a wellness, dům a zahrada apod.).
  3. Cílení na segmenty se zájmem o koupi (tj. cílení na ty, kteří jsou již připraveni nakoupit produkt nebo služeb).
  4. Cílení na životní události jako například promoce, svatba či stěhování.
Vaše data

Remarketingová publika, která dále dělíme:

  • webové seznamy
  • seznam uživatelů aplikace
  • seznam uživatelů, kteří jsou spojení s kanálem nebo obsahem na YouTube
  • vlastní seznamy zákazníků (osobní údaje jako e-mail, telefonní číslo nahrajeme formou seznamu do Google Ads)

Podobná publika, která jsou nejvíce podobni remarketingovému seznamu.

Vlastní segmenty
  • zájmy o produkty/služby, které lidé hledají
  • různé webové stránky, které lidé procházejí
  • různé typy aplikací, které využívají

Vlastní segmenty lze využít pouze v rámci obsahové sítě, u kampaní discovery a u videokampaní.

Ostatní segmenty
  • kombinované segmenty zahrnují publikum lidí, které si sestavíme sami z různých cílení
  • optimalizované cílení je automatické cílení od Googlu, která nalezne nová publika

cheat pro cílení na publikum reklam Google

Zdroj: Wordstream.com

Chcete se dozvědět více informací? Kontaktujte nás, poskytujeme konzultace zdarma!

Chci více informací teď hned!

Mohlo by Vás také zajímat

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Podívejte se na naše reference

Zpět na přehled článků