Google Ads a PPC reklama

Co jsou PPC kampaně? Jaké jsou výhody, nevýhody a cíle?

Co je to PPC?

PPC = Pay per Click, nebo-li platba za proklik. Vychází z modelu internetové reklamy, kdy platíte pouze za proklik na reklamu.

Jaké jsou výhody PPC kampaní?
  1. Přesné zacílení díky důkladné analýze klíč. slov, ale rovněž pomocí regionálního zacílení, demografického zacílení (věk, pohlaví), dále pak zacílení dle zájmů, zájmů o koupi, témat webů apod.
  2. Kontrola nad proinvestovanou částkou. Kampaně mají zpravidla denní limity.
  3. Snadná měřitelnost pomocí nasazení konverzních kódů na web/e-shop.
  4. Výsledky jsou patrné ihned po spuštění.
  5. Změny v podnikání lze pružně promítnout do PPC kampaní.
  6. Kromě maximalizace konverzí v podobě nákupů, vyplněných formulářů apod. plní také sekundární funkci v podobě rozšiřování brandu.
Existují vůbec nějaké nevýhody PPC kampaní?
  1. PPC kampaně se neustále posouvají, vyvíjejí, je potřeba stále sledovat novinky z oblasti PPC reklamy.
  2. Správa kampaní a vytvoření kampaní v maximální kvalitě jsou zpravidla náročné.
  3. Je potřebná orientace a návaznost na další systémy (Google Analytics, Google Merchant Center, Google Tag Manager apod.).
Cíle PPC kampaní
  1. Primárním cílem kampaní je návratnost investice = rentabilita.
  2. Konkrétní cíle kampaní:
  • navýšení nákupů (objednávek) u e-shopů
  • zvýšení počtu leadů (vyplněných poptávkových formulářů, prokliků na tel. číslo, na e-mailové adresy) u webů
  • počet zobrazení (při rozšiřování a budování brandu)

Chcete se dozvědět více informací? Kontaktujte nás, poskytujeme konzultace zdarma!

Chci více informací teď hned!

Mohlo by Vás také zajímat

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Podívejte se na naše reference

Zpět na přehled článků