Google Ads Audience Targeting
Jaké jsou možnosti cílení na publika v rámci Google Ads?
Jak cílit v obsahové síti Google?
- Klíčová slova
- Témata webů
- Remarketingová publika
- Akviziční publika
Na publikum lze cílit ve vyhledávání, v Obsahové síti, ve video kampaních a v Nákupech (kampaně Performance Max, která využívají „signály publika“)
Cílení na publika v obsahové síti Google
- Segmenty publika Google (Demografické údaje, zájem o koupi, zájmy, životní události).
- Vaše data (remarketingová publika, podobná publika).
- Vlastní segmenty (na základě vyhledávacích dotazů, webu, aplikace).
- Ostatní segmenty (kombinovaná publika, optimalizovaná cílení, rozšíření publika).
Segmenty publika Google
- Podrobné demografické cílení zahrnující informace o věku, pohlaví, rodičovském stavu.
- Cílení dle zájmů (například na cestování, krása a wellness, dům a zahrada apod.).
- Cílení na segmenty se zájmem o koupi (tj. cílení na ty, kteří jsou již připraveni nakoupit produkt nebo služeb).
- Cílení na životní události jako například promoce, svatba či stěhování.
Vaše data
Remarketingová publika, která dále dělíme:
- webové seznamy
- seznam uživatelů aplikace
- seznam uživatelů, kteří jsou spojení s kanálem nebo obsahem na YouTube
- vlastní seznamy zákazníků (osobní údaje jako e-mail, telefonní číslo nahrajeme formou seznamu do Google Ads)
Podobná publika, která jsou nejvíce podobni remarketingovému seznamu.
Vlastní segmenty
- zájmy o produkty/služby, které lidé hledají
- různé webové stránky, které lidé procházejí
- různé typy aplikací, které využívají
Vlastní segmenty lze využít pouze v rámci obsahové sítě, u kampaní discovery a u videokampaní.
Ostatní segmenty
- kombinované segmenty zahrnují publikum lidí, které si sestavíme sami z různých cílení
- optimalizované cílení je automatické cílení od Googlu, která nalezne nová publika
Zdroj: Wordstream.com
Chcete se dozvědět více informací? Kontaktujte nás, poskytujeme konzultace zdarma!
Mohlo by Vás také zajímat