Klíčem k úspěšnému internetovému marketingu je volba vhodného online kanálu pro Vaše podnikání. Spolupracujeme s Vámi na vytvoření vlastní strategie pro zvýšení návštěvnosti webu i pro maximalizaci konverzí. U nás vše začíná bezplatným auditem vašich webových stránek a marketingových kanálů. Společně vytvoříme strategii, která upřednostní Vaše obchodní cíle. S vytyčenými cíli a se zavedenou strategií podnikneme kroky k růstu Vašeho podnikání.
Plán online marketingu na míru
Nemá váš web dostatečně vysokou návštěvnost? Nebo jej nenavštěvují ti správní uživatelé? Zajistíme zvýšení počtu relevantních návštěvníků. Máte dostatečný počet návštěvníků, ale vaše konverze jsou nízké nebo nulové? I s tím vám pomůžeme.
Každému projektu předchází analýza stávající situace a potřeb. Její součástí je definování cílů projektu a cílových skupin.
Bez předem promyšlené strategie by to nešlo. Součástí strategie je harmonogram a v neposlední řadě také správné rozložení finančních prostředků do jednotlivých nástrojů online marketingu.
Pravidelná optimalizace PPC kampaní, kreativní návrhy kampaní, soutěže na Facebooku, propagace postů, to je pouze část toho, co vede k naplnění stanoveného cíle projektu.
Výhodou online marketingové komunikace je její snadná měřitelnost. Můžeme sledovat počet konverzí v AdWords, počet objednávek na základě prokliku z PPC kampaní, počet navýšení fanoušků na Facebooku z bannerové reklamy nebo můžeme kampaně propojit s Google Analytics, nástrojem pro vyhodnocení výsledků kampaní na sociálních sítích nebo v PPC kampaních.